onsdag den 7. september 2011

Min første lille give away... :)

Så må jeg vist hellere prøve at lave en lille bitte give away, så jeg kan få skudt ordentlig gang i min lille blog :) (kommentarer til min blog modtages også meget gerne :))




Præmien er 3 stykker stof, et par øreringe fra pilgrim og en lille filtet broche (et får)


Reglerne for at deltage i min give away:

1 lod  for at lægge en kommentar

2 lodder for en kommentar + være fast læser

3 lodder for en kommentar + være fast læser + linke til denne Give away (brug meget gerne billedet)



Vinderen udtrækkes når jeg har 30 faste læsere af min blog

23 kommentarer:

  1. jeg deltager da gerne med 3 lodder :)

    SvarSlet
  2. jeg deltager gerne med 2 lodder:)

    SvarSlet
  3. jeg deltager gerne med 2 lodder......:-))

    SvarSlet
  4. Vil super gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  5. 3 lodder til mig! Jeg fødte oz i april, den 7/4 kom min Kefas til verden :-)

    SvarSlet
  6. Snupper lige 2 lodder - dejligt stof. Glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet
  7. Hvor er det dejligt at I har lyst at deltage i min lille give away :)
    Glæder mig til at trække en vinder.

    SvarSlet
  8. hello
    please enter my name
    3 lodder

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  9. sikke fint stof det vil jeg umådelig gerne vinde

    3 lodder til mig og xxx for at jeg bliver den heldige!!

    SvarSlet
  10. Tillykke med bloggen. Jeg er gerne med på tre lodder.
    Tjek også min første give away på mangebaekke.blogspot.com :-)

    SvarSlet
  11. Spændende blog som jeg gerne vil følge, så 2 lodder til mig:-) Jeg er selv ny i bloguniverset, så jeg er i samme "lærefase" som dig:-)

    SvarSlet
  12. Hejsa :-)

    Jeg må hellere skynde mig at bede om 1 lod, og jeg linker også lige straks til din give away på min blog Conner's Nest...(hvor du også kan finde en lækker ♥Helt NY Blog Give Away♥ ;-) http://connersnest.blogspot.com/

    Smilende bloghilsener,
    Conner

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  14. jeg deltager med tre lodder!
    pomfritzen@hotmail.com
    www.frida-whatsnew.blogspot.com

    SvarSlet
  15. tænkte på om du ville linke til min blog? holder også en give away
    kh

    SvarSlet
  16. Fin blog og skøn give away, jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  17. Deltager med 2 lodder. Sikke et sødt får :)

    SvarSlet
  18. Herlige give-aways.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, tak. Hæhæ.

    emiliebeske.blogspot.dk

    SvarSlet
  19. åh kan se at jeg blev fast læse5r nr 30- mon jeg så kan nå at være med ?

    SvarSlet