torsdag den 16. februar 2012

Give away - Ugler eller ej..

Ugler eller ej...

Jeg har siddet og leget lidt med nogle små illustrationer de sidste dage og kan ikke blive helt enig med mig selv om hvilken en Smilla skal have på sit værelse (og om hun skal have en af dem i det hele taget)

Så nu skyder jeg en giveaway i gang med et print af en valgfri illustration. (Printet på 250g kvalitet papir i a4 eller a3 format)

Det eneste du skal gøre for at være med er at skrive hvilken illustration du gerne vil vinde.
(Du kan selvfølgelig få et ekstra lod hvis du linker til min giveaway)

Jeg udtrækker en vinder den 1 marts 2012

-Den Illustration der for flest "stemmer" får Smilla på sit værelse. (og hvis der ikke er nogle "stemmer" er det vist tegn på jeg skal finde på noget andet ;))

 Ugle og blomst

 Ugler i flok

  Love bird

Ugle i farver

39 kommentarer:

  1. jeg stemmer på ugle i farver:)

    SvarSlet
  2. hvis jeg er heldig så skulle det være ugle med rød blomst :)



    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  3. Jeg synes ugle med rød blomst er den fineste.

    SvarSlet
  4. Synes uglen med de prikkede farver bagved er rigtig fin:-)

    SvarSlet
  5. Suuk de er så fine. Uglen med de farvede prikker ville passe perfekt til børnenes legerum (0:

    SvarSlet
  6. Ugle i farver er så fin.

    SvarSlet
  7. Jeg kan altså ret godt lide lovebird :)

    Kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Sikke fine illustrationer. Stemmer på Ugle i farver til Smillas værelse:-)

    SvarSlet
  9. Jeg er helt vild med den store ugle med de farvede cirkler i lækre farver, så hvis jeg skulle være så heldig at vinde ville jeg gerne have den.
    Hilsen Kristina

    SvarSlet
  10. Jeg er mest til din Love Bird :) Men Ugler i flok er også skøn, så der er jeg lidt i vildrede...

    Jeg er ny følger og glæder mig til at lære dig bedre at kende :) "Hej" ;)
    Og så har jeg linket din giveaway fra min sidebar....

    Nu krydser jeg fingre!
    Mvh. Jeanne

    SvarSlet
  11. Ugle i farver er fed!

    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  12. 'Ugle og blomst' kunne jeg bedst tænke mig at vinde.

    Men jeg ville nok vælge 'ugle i farver' til børneværelset.

    Og så har du lige fået en ny fast læser.

    Mvh,
    Guðrun J.
    http://gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Hej Rikke.
    Tak for en dejlig blog, jeg har lige meldt mig som fast læser. Har smugkigget i noget tid. Jeg er SÅ vild med din retro kage og har besluttet mig for at lave noget i den stil til min søns barnedåb.
    Jeg har givet dig en blog award som jeg håber du vil modtage. Du kan læse mere om dem på min blog.
    Ugle med blomst er jeg mest til. Jeg linker gerne til din give away.
    Hilsen Vera

    SvarSlet
  14. Jeg sætter min stemme på ugle med blomst,
    men de er nu rigtig fine hver for sig
    og det var svært at vælge.

    SvarSlet
  15. Hello!
    I like "Ugle og blomst" illustration.

    -Minna-

    SvarSlet
  16. hej! kunne godt tænke mig "love bird"
    pomfritzen@hotmail.com
    kig gerne forbi: frida-whatsnew.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Uh...jeg er vild med både "Ugle og Blomst" og "Lovebird".....hmmm....tænke tænke tænke.....Ok, jeg kaster min stemme efter Lovebird! Den ville se fantastisk ud over sengen i soveværelset!
    Og så kaster jeg da lige et link ind på min blog til denne skønne give-away!

    SvarSlet
  18. Jeg ville vælge Ugle i farver til et børneværelse men synes også Ugler i flok er god - den vil jeg gerne vinde ;-)

    Jeg lavet et link til din give away på min blog

    SvarSlet
  19. Åh det er svært.. men må blive Ugle og blomst.. De er super gode!
    Tanja

    SvarSlet
  20. Ugle med blomst er sååå fin!! Men måske havde jeg lavet dem mindre og sat dem alle op i rammer som en slags collage ( ved ikk om du forstår hvad jeg mener men man gør det med billeder i forskellige str rammer, det er sån jeg mener det :-))

    SvarSlet
  21. De er super gode alle fire, men hvis jeg er heldig så vil jeg vinde ugle og blomst :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  22. Flotte illustrationer, som er svære at vælge imellem. Men jeg tror, jeg foretrækker Ugle & Blomst :-)

    Linker fra min blog.

    Chal
    /chalsbloggeri.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Uglen med den røde blomst er super skøn :)

    SvarSlet
  24. Jeg er ret vild med ugle i farver og er da vist nødt til at melde mig under fanan som ny fast læser. Jeg har ikke haft modet til at tage springet og selv oprette en blog endnu, så det må blive en enkelt lod i piljen herfra Mvh Marie marieeli(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  25. Bum bum..det må blive..Love Bird! Men de er godt nok fine alle fire.
    kattemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Ej hvor er de fine Rikke..! Jeg er nok mest til Ugle og blomst hvis man skal vælge..! :)

    SvarSlet
  27. Jeg ville vælge ugle med farver, men den er meget meget stærkt forfulgt af ugle med blomst

    SvarSlet
  28. UGLER I FARVER :) Og jeg melder mig som fast læser og linker til din Giveaway ;)

    SvarSlet
  29. Jeg kan faktisk ikke helt vælge imellem ugler i flok, eller ugler med rød blomst

    Tænker lidt at det faktisk kunne være meget cool at sætte dem ved siden af hinanden i A3 format - tror det kunne være en meget lækker grafisk virkning ;0)

    SvarSlet
  30. Jeg stemmer på ugle med blomst :)

    SvarSlet
  31. Til Smillas værelse ville jeg til at begynde med give hende den første ugle, for at være sikker på hun har en chance for at se hvad billedet forestiller. Selv ville jeg være vældig glad for uglen med de mange farver!
    Men de er skønne alle sammen! Ville godt kunne lave så lækre billeder!
    Jeg følger gerne og linker!
    kh Inger Lise

    SvarSlet
  32. Hvis jeg er heldig så skulle det være ugle med rød blomst :-) Tak :-)
    (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  33. Jag är gärna med :-)
    Har jag turen att vinna vill jag ha Ugle i farver.

    Jag har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/1-mars-vinn-illustration.html

    SvarSlet
  34. Ugle og blomst är finaste! :)
    Jag vill absolut vara med!

    Kram,
    Nenna
    minuhno@gmail.com

    SvarSlet
  35. Ihhh, jeg er jo total i vildrede. Jeg ææællllsker ugler og syntes alle illustrationer er fantastiske også Lovebird. Men til børneværelse ville jeg nok vælge Ugle i farver.

    SvarSlet
  36. Jeg er vild med Ugle i farver :-)
    Jeg deltager meget gerne med et enkelt lod :-)
    Der mangler lidt kulør på min nye 1. sal, og den ville helt sikkert hjælpe :-)

    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  37. I love owls ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    I like owl and flower.
    I shared on my sidebar.

    SvarSlet
  38. Jeg stemmer på ugle i farver :)
    Linker fra min blog.
    Hilsen Wildflower
    (http://sunflowers-wildflower.blogspot.com)

    SvarSlet
  39. Uhh måske kan jeg lige nå at være med på falderebet. Jeg er helt vild med uglen og blomsten. Men synes godt nok også den der lovebird er rigtig fin.

    SvarSlet